söndag 28 augusti 2022

{ Traveler's Notebook//Karlskoga }

Halloj såhär på kvällskvisten👋 

Ja idag är man "leabröten" från topp till tå efter att ha hjälpt sonen med flytt till Borås! Men trots att jag va trött som en gnu när vi var hemma vid 01 inatt, så kom ju inspirationen när jag satt och tittade på Dearly Dee's livestream😂. Ja jag vet att jag inte är riktigt riktig😁men det är sånt jag bjuder på!

Inspirationen bestod av att det blev en sida i mitt TN-album.
Det var ju som så att vi var ju på semester i Karlskoga i somras, dels för att träffa barnen men även för att få ha lite semester när sambon inte var uppbokad med jour😊 Och semester hade vi verkligen!
Bo på hotell med jycken, hotellfrukost😍 och all god mat man slapp laga själv👍, det är helt klart "livet på en pinne".

Lite sightseeing hann vi ju med förståss och så va det ju hundpromenaderna, det var ju då man verkligen hittade små godbitar lite här o där. Att jag inte fyllde mitt SD kort på mobilen är fortfarande ett under😱

Jag ska iaf bjuda på ett foto idag, och det är INTE Nalles blå hus utan ett verkligen blått komplex mitt i Karlskoga😀

Pappret kommer från Pixel Scrapper. Flairen är en Rachel Hodge Design från kitet "Wow Factor" och "washitapen" är från River Rose Designs.

Wordstripen kommer från Pixel Scrapper. Badgen/cirkeln är från Studio Calico's NSD freebie från 2013. Den fyrkantiga saken har jag gjort själv och enamel dotsen är smälta rörpärlor👍

Ganska säker på att denna wordart kommer från Pixel Scrapper men jag är inte 100 säker🤔
Vet iaf att det är INTE jag som har gjort den😁

Den HÄR vet jag däremot att jag har gjort i Photoshop på min Wacom-platta👍

Den söta lilla ramen kommer från Sweet Shoppe och River Rose Designs kit "At This Moment"

Och såhär blev Resultatet!
Jodå, jag blev faktiskt nöjd😁. Det blev kanske lite "plottrigt" men KUL hade jag iaf och det är ju det som räknas😁

Ja det var allt för idag. På återseende mina vänner👍

Pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia