onsdag 31 augusti 2022

{ PL// vecka 31 - 2022 }

 Jamen hej på er igen👋!

Idag har jag äntligen blivit klar med redigeringen av vecka 31..alltså, ibland ska det BARA jäklas😡 men till slut så fick jag till något som förhoppningsvis går att titta på😂 Det är ju faktiskt NI som avgör det👍

Här är länk och video:




Och här kommer lite bilder👍
Först ut är titelkortet från Pixel Scrapper och kitet Rainy Days

***
Till mitt 6x4 foto har jag använt ett wordart från River Rose Designs och  kitet At This Moment. Dom söta små blommorna är från samma kit.

***
Här är ena delen av ett journaling kort av Janet Kemp från Pixel Scrapper och hennes kit Work Day

***
Här har jag använt en liten pratbubbla från Fayette Designs kit Sky High Summer.
Journaling kortet är från J. Conlon & Sons och kitet Sunshine Day pocket cards freebie.

***
Här kommer ett journaling kort av Sahin Designs från Pixel Scrapper och kitet Brother & Sisters tillsammans med en label från hennes Labelmaker-kit.

***
Ett underbart kort i regnbågens alla färger av Marisa Lerin från Pixel Scrapper och kitet Raindrops and Rainbows.

***
Och sist ut är då uppslaget👍

Jomen jag blev faktiskt riktigt nöjd med resultatet och FORT gick det med😱! DET är ovanligt när det gäller mej😂

Det var allt för idag hörrni!
Hoppas vara tillbaka snart igen med nåt kuligt att titta på😘

Pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia