söndag 15 december 2019

{ Nytt TN-uppslag}

Nytt o nytt vet jag inte men för dig är det ju det😁, för mej är det ett helt album sedan😂!
I våras lyckades jag smyga mej på en liten humla som rumlade runt i blomman jag har på loftgången och just humlor blir jag så himla glad av😍vet inte varför, däremot är jag terrified för GETINGAR😱!! Kan iof ha att göra med att jag var(är??) superallergisk mot dom..har iof inte fått nåt getingstick på nästan 40(!!!) år så det kan ha vuxit bort men jag är inte den som chansar med just getingar!!
Nu vandrade jag iväg igen!! Det va ju min lilla "mumla" som skulle visas så here we go😁

Det va så himla kul att fippla ihop det här uppslaget👍dels fick ju sillen jobba både med fotot och med texten "SPRING"! Sen fick jag prova mina nya stenciler som jag köpte på Netto uppe hos Kim o David🥰. Ja inte blev det riktigt som jag hade tänkt men det gjorde inte så mkt helt ärligt!
Ser ni dom små hjärtan'a😃, det är små satin(?)- hjärtan som jag färgat med pro-marker för att FÖRSÖKA få till humle-hjärtan😍jag lyckades n ä s t a n!!
Högra sidan är en plastficka och om ni inte redan visste det så kan jag tala om att Fuse Tool'en funkar på vanliga plastfickor man har i pärmar👍man får iof va snabb som katten, annars smälter plasten för fort och så blir det bara blahaa av allt!!
Nähä, om man skulle försöka hacka näbben i kudden så det blir lite sova. Det har vart lite si o så med det några nätter..en del kan skyllas på den fulla månen, men den här kroppen jag bor i tycker INTE om vädret lr snarare väderväxlingarna🤬! Och imorron måste jag komma upp, har en mammografi tid 7.50😱!! Alltså dom är inte kloka! Jaja, jag lär väl vakna när lille Bob kommer om inget annat😁
Ta väl hand om er❤
Pöss🕊

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia