mÄndag 2 december 2019

{ Teflonminne😁}

Nu slog det till igen det dĂ€r berömda minnet.. det behövs inte mycket distraktion för att iaf jag ska glömma Ă€ven dom mest viktiga sakerđŸ˜±ibland blir jag mörkrĂ€dd för mej sjĂ€lv😂!
Det jag glömde peta in i förra inlĂ€gget var ju en sida frĂ„n TN-albumet. Ska erkĂ€nna att jag Ă€r sĂ„ grymt missnöjd med det uppslaget sĂ„ det finns knappt pĂ„ vĂ€rldskartan..men jag tror att mitt mĂ„l att visa fotot Ă€ndĂ„ framgĂ„r ganska ok👍😁.

Bettys första fan-art😍tillsammans med Kimsan o lille DavuudđŸ„°
Kim och David Ă€r ju ganska luttrade vid det hĂ€r laget, men att vĂ„r lilla Betty Boop skulle fĂ„ en, ja det ÄR stort😍!!
Eftersom jag lyckades fota PL-sidan för november sĂ„ hivar jag med den oxĂ„đŸ‘

AlltsĂ„ förstĂ„r ni hur kul jag hade!! Fick tillĂ„telse av min Ă€lskling att införskaffa Foil Quill "pennor" till min Cameo och dra mej baklĂ€nges sĂ„ lĂ€ckert det blir😍!! SĂ„ nu blir det mesta foilat(kan jag ha kommit pĂ„ ett nytt ord igen 😁), har silver, guld, rosĂ©guld och fĂ€rgen champagne pĂ„ mina rullar och misstĂ€nker skarpt att jag kommer fippla med dessa till sista droppen😂!
Nu sĂ„, ha det sĂ„ göttit👍
PössđŸ€—

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lÀmna en kommentar innan du drar vidare för Ànnu mer inspiration!

*TACK!* blir sÄ glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia