fredag 20 december 2019

{ Morsdag 2019 }

Alltså mina ungar är för goa'😍, är nog mest dottern som fixar o donar och grabbarna som hänger på, men lagom till morsdag brukar det dimpa ner nåt i brevlådan! Förra året(tror jag det va iaf) då fick jag hockeypulver😍och i år fick jag en jättefint kort med fjärilar och stickers❤!! Det är så himla kul att dokumentera mina morsdagspresenter varje år, för att se hur dom tänkt just det året😁
Var ju bara tvungen att göra ett uppslag i TN-albumet med årets present. 

Bokstäverna är dubbelhäftande med "bladguld" på👍
Jag är en sån där som hittar massa spännande på Wish, så när jag hittade 100 ark "bladguld" för den hiskeliga summan av 10 kr(portot inräknat) kunde jag inte hejda mej😁bladen smular iof sönder galet lätt så det är ett hemskans pill med guldflagor i hela lägenheten som följd, men ack så grant det skiner😍 Det är klart värt att svära som en borstbindare en stund, resultatet blir helt ok👍

Ha det göttit med tomtegröt o Kalle!
Pöss🥰

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia