måndag 9 augusti 2021

{ PL vecka 23 }

Hej på er,

Hoppas ni haft en skön semester eller HAR en skön semester om ni har sen semester👍 

Här har "vi" sen semester, första veckan avklarad😊 och det vi hade tänkt göra har vi oxå gjort! Det blev den klassiska trippen till Go'Glass i Hjortkvarn med sambons son som chaufför👍 Och nu i helgen var vi i Örebro & Kumla och hälsade på alla våra kids där😍 och även en tur till Karlskoga för att träffa de underbara människor som är svärsonens föräldrar! Vilkert härligt gäng😍
Semestern är inte slut än, så det kommer nog bli en tur till Skärgårdsvåfflan med dagjyckens parenteser oxå👍

Men idag tänkte jag bjuda på ett försenat uppslag för vecka 23, det har varit färdigt hur länge som helst känns det som..men man ska få tummen ur oxå o blogga om det😁

Till titelkortet använde jag ett PL-kort, puffy alpha och Alpha stickers(gula) från CTK. Siffrorna har jag skurit ut med Cameon i grön-isht glitterpapper och klustret uppe i hörnet är dels en blomstämpel stämplad på vellum och en blomstickers från Akizo Designs(?). Enamel dotsen är smälta rörpärlor👍


***
Nästa är en fotokavalkad på vår knasjycke😍 med en stickers från Wish som igentligen var rund men jag "fuzzy"-cuttade så det blev som en sol😁

***
Det (nästintill) obligatoriska Weathershot fotot är på min blommande paprikaplanta😍
Journalingkortet med Betty är från CTK med en clip-art-diamant jag hittat på google, tagen med "cherish" är från Scrapbookingklubben och den lilla emojin är inhandlad från Panduro👍

***
Vecka 23 var vi på studentfirande och då gjorde jag naturligtvis ett kort😁. PL-kortet "NOTED" är från Miss Tiina och hennes Good Life journalingcards👍

***
En kompis hade lagt upp ett gammalt kort på vårt lilla tjejgäng från barndomen och det var jag bara tvungen att använda😍. Pappret(PL-kortet) är en freebie jag haft i min ägo i säkert 15 år..(förlåt att jag inte kommer ihåg var jag hittat det men allting som är mer än 2 år gammalt är i en enda jäkla röra på datorn😱 och jag vet helt ärligt inte hur 17 jag ska få rätsida på problemet🤔). Tagen är även den en freebie med en ihopknölad guldtråd👍 Tagen med "TOGETHER" är även den från Scrapbookingklubben.

***
Sist ut är när jag mådde skit(för att uttrycka mej ärligt)! PL-kortet har jag skurit till av ett papper från KI Memories - "ELSIE -Claire Sleepover", tagen är från CTK och stickersen är från Wish👍

***
Ja det var vecka 23 och uppslaget ser ut såhär i sin helhet👍

Ha en fortsatt skön vecka mina vänner💗
Pöss🤗

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia