fredag 2 september 2022

{ PL//vecka 32 - 2022 }

 Halloj på er👋

Här hemma ligger sambon för döden i en "manflu" och jag fortsätter pyssla och hoppas på att inte bli sjuk😁!!

Här kommer videon för vecka 32:


Och här kommer en liten bildkavalkad👍
Först ut är titelkortet från The Practical Scrapper och kitet "April Blooms" tillsammans med "I Heart You" alpha från Harper Finch, en label från Citrus Twist, nuffror gjorda med Nuvo Vintage Drops ifärgen "Earl Grey" och egna enamel dots av vanliga rörpärlor och hjärtan utskurna med Cameon ur guld vinyl👍

***
På mitt 6x4 foto har jag använt text strips från Citrus Twist, mitt eget 3D element och en gammal ram från mina gömmor i chipboard(tror den är inköpt på ÖoB för jääääätte många år sen😁)
Kan ni se trollsländan btw😍

***
På Weathershot fotot har jag använt en skärfil från Paper Issues och "YAY For Spring".
Journalingkortet är faktiskt 2 kort jag "smält" samman i Photoshop👍. Originalen är från "The Best Is Yet To Come" och "Good Day"
Det lilla vellumhjärtat är ritat på min Wacom, utskrivet på vellum med laser skrivare och foilat med laminator👍.

***
Här kommer ett fillerkort som igentligen är ett 6x4 kort från Sheila Reid's kit "Unwind" (som f.ö var en freebie i PixelScrappers blogtrain i mars 2016).
Nästa kort kommer från Marisa Lerins kit "The Good Life Jan -2022"

***
Nu kommer ett småblommigt kort från The Practical Scrapper och kitet "April Blooms". Det är från början ett 12x12 papper som jag helt enkelt bara ville ha ett 3x4 kort av👍, till det har jag använt en skärfil av Lillith från "Lilith's Scrapbooking Venture".
Mitt journalingkort är  2 kort gjorda till ett från kitet "Pocket Basics 2" av Violet Irisovna och kitet "Oh The Places You'll Go" av Marisa Lerin. Jag ville även slippa skriva förhand den här veckan, så min gamla Carrera skrivmaskin (den ÄR faktiskt elektrisk👍) fick stånka igång och jobba lite😍

***
Sista kortet kommer från Janet Scott's(Kemp) kit "Garden Party" och här har jag använt ett wordart från Emma P Designs och hennes kit "Little Moments"

***
Sisit ut är då sidan i sin helhet

***
Jo jag blev faktiskt nöjd, trots att jag lyckades lägga min hand rakt i 32😡och fick ägna en halvtimme åt att fixa till röran efter mej...ajah, ingen har sagt att det alltid ska va lätt😂

Med det tackar jag för att du orkat vara med ända hit🤗. Hoppas vi syns snart igen😍
Pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia