tisdag 7 januari 2020

{ PL för December }

Nytt år, nya tider(?) och förhoppningsvis nya idéer!
Jag är en sån som slutat med alla dessa nyårslöften, vet ju att dom inte blir av även om jag är galet prepp när jag lovar dyrt o heligt att NU ska det minsann bli bättring..känns det igen kanske😇..
Istället för nyårslöfte(att jag SKA) har jag intalat mej själv att skriva ner saker och ting för att lättare komma ihåg👍te.x att fota mer.
Det var nånting jag övertalade mej om så sent som igår😂, vi får väl se hur DET går😎😋
Nog om det, nu var det december månads PL- sida jag tänkt visa lr förrexten, korrigering, PL-sidor! Visade sej ju att jag hade fotat en hel massa men totalt glömt bort det😱alltså HUR glömsk är man på en skala??? 
Sen blev det faktiskt en sida till för november!!
Så vi börjar väl med november👍

På titelkortet gjorde jag en shakerficka, bara för att😁! Det är kul att ta med lite man kan "pilla" på, fotomattorna är faktiskt servetter!! Det blir bra och mjuka övergångar och nåt som ändå visar att fotot ändock sitter på nåt👍. Hjärtana har fått lite "växthjälp" av craft foam och dom små gröna "enameldotsen" är faktiskt nagellack😂va ju bara tvungen att testa!!
På tur har vi decembers sidor. Den här gången använde jag 1(!) ark i en 12x12 ficka men försökte ändå att få det att se ut som en "fick-sida", äsch titta så förstår du!!

Andra sidan blev inte på samma sätt men det berodde mer på att jag inte ville gömma bakgrunden jag hade foilat, blev helt ok i mitt tycke iaf😊

That's all folks👍
See ya next time🤗
Pöss🥰

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia