söndag 14 mars 2021

{ PL vecka 9 }

Som utlovat kommer här vecka 9👍 


Titelkortet, är återigen, dekorerat med flowerfoam och vellum😍

På fillerkortet har jag använt guldfoil som ram och citatet är något jag hittat på Pinterest..tror jag🤔..
det andra fillerkortet är från PL-appen och "Oh What Fun Winter"

Nästa kort är oxå från PL-appen och "Dreamy Edition" där jag klippt ut kameran från ett annat kort, satt lite craftfoam på baksidan och en blingsten på objektivet👍, en liten egenhändigt tillklippt tag fick var med oxå😁. På kortet "go forth & be fierce"(som är från Citrus Twist) har jag bara använt ett 2,5x2,5" foto och en text som är både fylld, utskriven och utskuren med sillen👍

Dom bägge nästföljande korten är från Hip Kit Club, digistämpeln med today KAN vara Ali Edwards..dock inte 100% säker!!

Fillerkortet med "taking care of me" är från Citrus Twist och likaså "Eat, Sleep, Create, Repeat"👍

Så har vi kommit till dom avslutande korten och tyvärr kan jag inte komma ihåg var jag fått dom ifrån😱 SÅ ovanligt😂

Om ni undrar över dom vita ramarna på fotona så är det en app på mobilen som är "skyldig"😂

Jomensåatteh, det va vecka 9 det👍 Dax att börja på v.10! Tänkte även försöka lägga upp #10on10scrapbooking imorgon, men inga garantier lämnas😁

As usual, ha det så göttit mina vänner😘
Pöss🤗

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia