fredag 26 mars 2021

{ TN - It's a good day }

Idag fick jag hem min ljusbox så NU, äntligen, kan jag ta foton NÄR jag vill😍 Och rackarns vilken skillnad det blir på foton!! Känner mej lite som i sjunde himlen eller nåt😂

Igår lovade jag ju att lägga upp från mitt TN album så idag är det just vad jag tänkt göra👍, fotat i min nya lightbox såklart😍


Den här sidan är från en härlig helg med goda vänner nu i somras. Jag har använt mej av en freebie från Traci Reed👍 - Have a Nice Day.
Den lilla pratbubblan är från Citrus Twist, happy har jag gjort med min Silhouette. Textremsan, glasögonen och journalingtagen är från olika freebies och den urgulliga lila kaninen är faktiskt kompisen som pärlat😍! Jag tog helt enkelt bara ett foto på den och använde som en liten "bellis"😊


Ser ni vad konstigt det ser ut på vänsterkanten? Det är min dubbelhäftande tejp som FÄRGAR AV SEJ genom pappren😡!! Inte nog med det, efter några veckor lossnar det man tejpat fast med den😡 Den mest värdelösa tejp jag haft i min ägo!! Hoppas bara att jag kan komma ihåg att den va så jäkla urkass nästa gång, så jag inte springer iväg och köper 5 refiller igen(vilket jag gjorde sist innan jag upptäckte hur dålig den var..)!!

Se bara så söt kaninen är😍!! Hon har dessutom pärlat den i MINIRÖRPÄRLOR😱 vilket jobb alltså!!
Och JA, Bengis har visst råkat komma med på ett hörn han oxå med sin päls😂, är det inte djuren som drättlar sin päls överallt så är det kärringen i det här hushållet som gör det😂!

Hoppas ni får en trevlig och skön helg mina vänner💗
Pöss🤗





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia