måndag 19 september 2022

{ PL//Vecka 35//2022 }

 Hej på er👋!

Här har man kurerat sej skapligt från den irriterande luftrörskatarren, är mycket MYCKET bättre men det tar tydligen tid det här🤔 ajah, nångång blir det bra!

Vecka 35 har jag fixat ihop iaf, det känns bra och sen har jag en nyhet framöver som ni ska få veta👍men inte förrän den 1:e Oktober😁

Här kommer i.a.f länken till videon



Och här kommer bilderna👍

Mitt titelkort denna vecka kommer från Akizo och hennes kit "Welcome Summer". Bokstäver är från Harper Finch kit "I Heart Yoy" och nuffrorna från hennes "That Girl" kit. Den lilla söta etiketten är från Cocoa Daisys Label bonus från September 2016.

***
På mitt 6x4 foto har jag använt en overlay från Marisa Lerin och hennes "Love Overlay". Det något misslyckade 3D-printade elementet med "Love 365" har jag mixtrat ihop i PS.

***
Nästa kort är från Akizo's kit "Little Things" och man skulle kunna tro att den lilla WA'n oxå är från henne men den är faktiskt från EmmaP's  kit "Little Moments" och det lilla 3D-printade hjärtat är från en cutfile freebie från Hip Kit och Kim Watson.

***
Härnäst har vi ett kort från Hip Kit och September 2020 där jag helt enkelt fick kludda dit two på, det är bra om det står rätt år va😂. Den lilla foilade vellum saken är gjord i Silhoutte's Studio.
Kort nr 2 är faktiskt 2 kort från kitet "Welcome Summer" och här har jag använt Cocoa Vanillas Printable freebie(tab'en) tillsammans med eget 3D-printat "happy" och en gammal knapp som låg och skräpade i mina gömmor👍

***
6x4 kortet är från Akizo's "Little Things", det jag har gjort var att färga om det i PS med en "clipping mask"👍. Word strip'en är även den från Cocoa Vanillas freebie och den 3D-printade "meningen" är gjord av fonts jag har i datorn och sen 3D-printad

***
Mitt journaling kort är från "Welcome Summer" och här har jag oxå färgat om det. Jag skrev ut journalingen på skrivaren och sen skar jag det i strips..hade i.o.f  kunnat skriva direkt på kortet men..man ska tänka så långt oxå😂
Sista kortet är från samma kit och här har jag använt en foilad fjäril i vellum💜 Alltså, jag älskar effekten av just foilad vellum!!

***
Till sist har vi då hela sidan👍

***
Ja det var det hele från mej idag mina vänner!
Ha en fortsatt skön vecka och pyssla på där ute👍😘

Pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia