torsdag 27 februari 2020

{ Coffee love}

Utan kaffe stannar Sverige!! Eller JAG stannar iaf😂, tror inte jag är ensam om fenomenet "prata inte med mej innan 1a koppen kaffe".. jag skulle kunna göra reklam för serien The Walking Dead på morronen OCH den gamla hederliga skräckisen The Shining😱 Har ett fruktansvärt morgonhumör innan hjärnan kommer igång så att försöka tala vettigt med mej innan kaffet är helt enkelt dödfött från start😂.
På sommaren älskar jag att sörpla i mej Frappe😍, jag gör en riktigt stark cappuccino och på med MASSA glass, allt i ett megastort glas👍sen är lyckan gjort i en kvart sisådär😁!
Så naturligtvis är det ju nåt jag måste scrappa om😎

Kaffebönorna är en freebie från Diane (Dearly Dee), sen gjorde jag en stor "shakerficka" med mini sequins/hjärtan/kaffebönor och vit glittrig CS. Den stora detaljen(vete katten vad jag ska kalla den för😂) med coffee love är vellum och Cinnamon Stickles.
Jag blev skapligt nöjd och det är ju huvudsaken😊

As usual, have a göttig day😁
Pöss🤗

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia