söndag 9 februari 2020

{ PL vecka 6 }

Den här veckan har varit tuff på många sätt..mycket beror på att min underbara pappa gick bort den 29/1 och det har varit otroligt tungt!! I torsdags var det även dags att ta ett näst sista avsked vid hans öppna kista..DET var något av det jobbigaste jag någonsin(?) varit med om!! Visst såg det ut som han sov men samtidigt var det ju INTE pappa😱. Usch ja, tungt och jobbigt är bara förnamnet..utöver det så är man så otroligt orolig för hur det ska gå för vår älskade mamma, dagen innan pappa gick bort firade dom 36(!!) år som gifta, mamma är glad för att dom hann gratulera varandra till den bedriften och bara några timmar efter det var allt slut..

Nu ska jag rycka upp mej och visa hur vecka 6 blev tillslut👍

Jag fipplade till lite egna pl-kort(assåh DET är ju bara FÖR kul!) och skrev ut, sen var jag "tvungen" att testa hur det blev att skriva ut ett JÄTTESTORT(6×8") foto😂! Och hur bra blev inte det då😍!! Nämen JAG är supernöjd så det här kommer jag göra fler gånger..om jag kommer ihåg förstås😁😇

Det var vecka 6 det. Nu är det dax att börja fila på ett nytt litet TN-album🤔har lite idéer på lut så det kommer kluras o pysslas nu i veckan👍, tur sambon jobbar natt så han slipper höra mej svära när saker och ting inte gör som JAG vill🤣!
Ha det göttit pysslingar🥰
Pöss🤗

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia