måndag 24 februari 2020

{ Vecka 8 }

Början på det här året har inte varit kul, men nu hoppas iaf jag på att det blir lättare och går framåt(öhhh..gör det inte redan det😂)!
Sorgen och saknaden kommer alltid finnas men den kommer bli lättare att hantera..det känns lite som en tröst i allt jobbigt😊.

Vecka 8 handlar nästan uteslutande om begravningen men jag har FÖRSÖKT få med lite andra ljusglimtar, som att mina 2 yngsta hjärtan kom för att stötta mej och ta ett sista farväl av sin morfar🥰 Mitt stora hjärta var oxå med och jag vet att jag kan ringa honom vilken tid som helst på dygnet om jag behöver prata🥰 Inte klokt att man kan älska sina ungar så mycket, trots att man kan få världens hjärnsläpp på dom ibland😂 Det är MINA barn och JAG älskar dom precis som dom är!! 

Ja just det, nu vet jag namnet på mina "gulsippor"..vintergäck😁!! Man lär sej nåt nytt nästan varje dag även i min ålder🤣😜

Ha det så göttit🥰
Pöss🤗

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia