söndag 2 februari 2020

{ PL vecka 5 }

Uppslaget för vecka 5 gjordes väldigt enkel o med knappt några dekorationer😱. PL-korten är gjorda med vattenfärg på akvarellpapper(of course😁) sen har jag även sprinklat/skvätt på med twinklings👍
Jag upptäckte en sak oxå som jag nog aldrig tänkt på innan, att mina Pigma Micron pennor vägrar skriva på vattenfärg😂jisses så tjurig jag var där en stund!! Inte ens min enastående BIC kulspetspenna ville, tur jag hittade en PITT penna tillslut, Faber-Castell PITT artist pen heter den om du undrar😁👍

Galet enkel sida men ack så kul att göra👍

Ha det gött alla pysslingar🥰
Pöss🤗

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia