onsdag 19 februari 2020

{Nytt TN-album & nytt uppslag }

Nu har jag fyllt 5 TN-album och har/ska börja på mitt 6e🥰. Idag tänkte jag visa hur album nr 4 ser ut. I ärlighetens namn börjar mina album mer och mer att se ut som minialbum i TN format..huvudsaken är att jag får dokumentera mina bilder så JAG har något att gå tillbaka till och förhoppningsvis komma ihåg😱!! Som ni säkert vet vid det här laget har jag ett galet dåligt minne o det gör mej väldigt ledsen ganska ofta..det är jättejobbigt att jämt o ständigt glömma så triviala ting som t.ex svara i telefonen😱 visst det låter helt galet men när mobilen ringer så får jag total härdsmälta o vet inte hur man gör..för att inte tala om att föra ett samtal med någon.. Det här är något jag och i förlängningen mina nära får leva med, men än så länge har jag deras förståelse OCH förlåtelse🥰

Men ska jag visa albumet eller inte😂 jaja, lugn o fin här kommer det😁

Sjukt nöjd helt klart😊👍
Och första sidan tillägnas Kim, David o Betty🥰

Ha det så göttit vänner🥰
Pöss🤗

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia