tisdag 11 februari 2020

{ Förgätmigej }

Förgätmigej😍alltså dessa små skönheter är så så sååå fina!! Är väl igentligen ett ogräs men för att va ogräs är dom riktigt vackra😁
Det här uppslaget blev till för att jag hade det här JÄTTEGAMLA vellumpappret med fjärilar på(köpt från Panduro för..typ 20 år sen) och nångång måste jag ju använda det. Så det var faktiskt med det pappret i åtanke som jag knäppte några bilder när jag o Boop va ute en dag i somras. Sen fick jag för mej att även använda lite washitejp med anemoner(?) på, dom passade liksom in med färgen😁 Förövrigt så är det som vanligt, jag leker mej fram! Ibland blir det bra och ibland inte😁, huvudsaken är att det blir nåt gjort av fotot jag vill dokumentera😊

Ha det så göttit🥰
Pöss🤗

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia