söndag 14 februari 2021

{ 10on10 - Februari 2021 }

Har ju totalt glömt att lägga upp PL för vecka 5😱!!
Lägger upp mitt #10on10scrapbooking för februari ist, så tar vi vecka 5 imorron(?)👍😁
Den här månaden lyckades jag med konststycket att ta 10 foton, intentionen var att ta ett foto varje timme..kom på det när klockan va typ kvart i 1😂, ajah, 10 kort på nästan lika många timmar är inte fy skam det heller👍

Dagen till ära försökte jag sminka mej..gick ju sådär helt ärligt😂 inte nog med att jag är halvblind på nära håll, jag skakar som en gammal trummis med parkinsons!!

Mitt första MemDex kort ever var jag ju tvungen att dokumentera👍

En av kvällsprommisarna kom med på bild och även fotot på Boop när hon somnat i vår säng🥰älskade lilla slöhög😍! 
Ja det var februaris 10on10👍

As usual,  ha det så göttit❣
Pöss🤗



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia