torsdag 4 februari 2021

{ TN - Born 2 sleep }

Hejsan hoppsan i kylan!

Idag tänkte jag bjuda på ett uppslag från ett av mina TN-album där, ska vi säga som vanligt😁, Betty är i fokus👍

Hon kan vara en riktigt go liten tröttkeps när hon känner för det och det här är ett sånt tillfälle.




jag har bl.a använt mej av en "overlay", det är helt enkelt en digi-stämpel jag skrivit ut på ett clear-stickersark👍, smidigt som bara den faktiskt!


fler digi "bellisar" i form av etikett och tab med en wordstrip, som jag inte kommer ihåg var jag fått den ifrån🤔..troligtvis en digi det med! Försökte mej även på att texta lite och det gick sisådär..shaky shaky får va mitt andra namn😂


dom här fjärilarna är bara så himla söta😍, naturligtvis digisar dom med och dom har jag hittat hos Stampomania!


alltså, jag säger bara så här - släng aldrig klädetiketterna från dom nya kläderna👍, du vet aldrig när en sån etikett kan komma till användning! Här te.x😁, hur bra passade den in här?Jo alldeles perfekt passade den😂


Sista bilden nu då. Instax ramen har jag gjort i PSP och sen skrivit ut och förståss klippt ut😜 och till sist fler digisar😍. Vet att jag hittat dom på Roses Scrap men ibland ska det vara stört omöjligt att hitta rätt adress😡..men är det nån av er som absolut vill ha dom så hojta till så ska jag göra ett bättre försök!!

Det var allt för idag mina vänner🤗. Nu ska jag ta min varma goa jycke och mysa ner oss i soffan under en filt och kanske att det blir några Lucifer avsnitt😁.

Ha det så göttit, pöss😘











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia