söndag 21 februari 2021

{ PL vecka 6 }

Vecka 6 bjöd på både strålande väder, superkyla och snö. Helt ärligt höll jag mej inne ganska mycket! Den här kroppen är nog helt enkelt inte byggd för vårt klimat🤔.

Tur att man kan hitta på annat att göra medan man väntar på varmare årstider👍!


På titelkortet har jag använt flowerfoam(foamiran) till "this week" och 6an👍, enamel dotsen har jag gjort själv av nabbi(?) pärlor.

Klart man måste dokumentera sin hobby😁

Dom små mysko ringarna är ett försök till att göra enamel dots av nya nabbi pärlor..funkade inte alls som dom jag hade innan😡 MEN, snål smålänning som man är så ska jag jäklar i mej använda dom!!

Visst är det väl för vackert när isen hänger såhär från taken😍! Kanske inte så säkert men man får väl ge 17 i att gå precis under👍

Varför är det så himla svårt att ta en bra selfie?? I.o.f är man ingen skönhet men bara för det borde man ju inte i rimlighetens namn se hemskare ut än i verkligheten? Eller är det bara jag som tycker så🤔.. Tog med en bild på dottern bara för att visa att hon minsann ser bra ut även om hon gör grimaser..AHAAA!!! Det är DET man ska göra, grimaser alltså, det måste ju testas😁 Det kan knappast bli värre😂

Sista kortet är ett enkelt kollage.

Idag blev det ett kortare inlägg, kan ju va gött för er mina vänner😁.
As usual, ha det så göttit till nästa gång😘
Pöss🤗













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia