lördag 18 september 2021

{ PL vecka 30 }

Hej på er alla vänner i höstrusket☔

Nu är det helg igen hörrni! Ska ni hitta på nåt kul med familj och vänner, eller ska ni göra som jag, grotta in mej i min girlcave och pyssla😁? Har ju faktiskt vecka 30 färdig här så förhoppningen är faktiskt att få resterande veckor färdiga👍
Men jag kör igång med vecka 30 nu, orkar du hänga med till slutet😂

Den här veckan har jag försökt göra det skapligt enkelt för mej och använt Charming edition från PL-appen, alltså den är riktigt najs😍, kanske i sötaste laget för mej men färgerna tilltalar mej!!

På titelkortet har jag använt foamiran(flowerfoam) och craftfoam för att skära ut text och veckonummer med cameon👍. Till det har jag även använt hjärtan från Free Digital Scrapbooking - Heartbrads och höjt upp en med hjälp av craftfoam👍


***
På mitt 6x4 foto av karlavagnen har jag använt heartbrads från FDS, craftfoam för lite djup och en chipboardsticker från Simple Stories

***
Weathershot fotot har fått en geotag från Sweet Shoppe och Wanderlust freebie av Digital Scrapbook Ingredients som fanns under 2020:

***
På det här 3x4 kortet har jag använt en phrase sticker och en ephemera från CTK. Ephemeran har jag scannat in och sen skurit ut ur ett ark från KI Memories "Love Elsie-Claire Powder Puff"👍

***
Här har jag endast använt en cutout från CTK

***
När kidsen var nere i somras tog vi en sväng till Cloettafabriken🤤 men gissa om jag blev förvånad över kön som var😱 Nu gick det fort att komma in men det kändes inte som en väldigt "bright idea" när man först såg kön😂
Enda bellisen här är en freebie från 2Peas - Fruit smoothie spec emb tickets👍

***
Det här fillerkortet får helt enkelt tala för sej självt😍, några egna enamel dots fick utgöra en "focalpoint" så man läser texten👍

***
Det var lite halvtråkigt väder när kidsen var här..men Kim tog tillfället i akt och snugglade ner sej i sängen med Betty💜
Återigen  heartbrads från FDS

***
Sist ut är ett foto på min solälskande jycke😁 Tag från Vicki Boutin och flamingo gem från Pixel Scrapper och Backyard Summer Element Flamingo Paper-Clip 

***
Och sidan ser ut såhär i sin helhet👍

***
Nu ska jag ta helg! Kanske t.o. ta ett glas vin framåt kvällen👍 Honey köpte ett vin igår till mej, vet inte men TROR han vill säga nåt😂

As ususal, ha det så göttit💖
Pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia