måndag 27 september 2021

{ PL vecka 32 }

Hejsan hoppsan i stugorna!

Jag hoppas ni haft en skön helg. Själv har jag vart i farten och grattat en kompis, suttit vid pysselbordet OCH gjort egna PL-kit😁 !
När turen kommer till vecka 34 kommer jag använda ett av dom nya kiten👍 Alltså, det är såååå himla kul att sitta och fippla med olika inställningar och få till det😍, det kanske inte blir speciellt vackert...men VAD gör det? Huvudsaken man har roligt, och DET har jag😁

Men om jag skulle visa hur vecka 32 blev. Den här veckan har jag hållt mej till Dear Lizzy - Daydreamer från PL-appen.
På titelkortet(som jag spegelvände innan jag skrev ut det) har jag använt Life Crafted - Solid/Outline Alpha stamp från CTK och stämplat week och nuffrorna. Dom små hjärtana är egna skapelser och den fina paper-clip'en kommer från Sweet Shoppe och Jady Day Studio - The Ones we Cherish. Tyvärr finns inte det kitet kvar som freebie där😭


*
På mitt 6x4 foto har jag enbart använt en chipboard sticker från CTK

*
På det här lilla collaget från i somras har jag bara använt en geotag(bara för att peka på VAR vi var nånstans😁) och den är från Sweet Shoppe och Digital Scrapbook Ingredients - Wanderlust Addon som var en freebie en gång👍 Tyvärr försvann den lilla tagen, så jag blev tvungen att hålla tungan skapligt rätt i munnen och rita med vit penna runt kanten.. På kortet bredvid har jag använt en puffy sticker från CTK och Maggie Holmes - Marigold👍

*
Här har jag dels använt en egen "pratbubbla", mina små hjärtan och Dear Lizzy clearsticker från CTK. Här fick jag oxå använda en vit penna eftersom living och weekend försvann totalt i allt gräs😂

*
På dom här bägge korten har jag använt mina små hjärtan tillsammans med en wordart från Sweet Shoppe - Studio Flergs och en fjäril från 2Peas och Rhonna Farrer's rub-ons👍

*
Sista kortet är igentligen ett 3x4 kort jag bara gjorde om till ett 6x4👍. Jag kan inte påstå att det ser knasigt ut på nåt vis, det funkade utomordentligt😁

*
Och hela sidan blev såhär

*
Det va allt för i dag mina vänner👍
As usual, ha det så göttit💖
Pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia