fredag 3 september 2021

{ PL vecka 27 }

 Hejsan svejsan på er!

Idag hade jag tänkt visa hur vecka 27 blev och faktum är att jag faktiskt bara använt mej av "Blush and Denim" från CocoaDaisy till korten!! Yeyy mej👍 

På titelkortet har jag använt en skrivmaskin från Dreamstime, blommor från en 2Peas freebie, en urgullig undulat från Clipart-Library, löv från Dreamy Posy och tillsist har Cameon fått skära ut "this is week 27" ur flowerfoam👍


***
På det här 6x4 fotot(sorry, collaget...) har jag använt mej av en cutout från CTK som jag scannat in för att få olika storlekar på, färglagt i Silhouette Studio, skrivit ut på vitt stickerpapper och sen gjort en "kiss-cut" med Cameon.

***
Här kommer ett 3x4 foto med tag från Vicki Boutin och "color study cardstock sticker" och en biljett från The Graphics Fairy. På kort nr 2 har jag använt en stickers "life is beautiful" från Roses Skrap som jag höjde upp med craft foam, mina små hjärtan och en fin liten fjäril från La Fée d'Ombre.

***
På det här 3x4 kortet har jag använt en "monster"-sticker från ett ark som dottern köpte på en leksaksaffär för mååååånga år sen😁, tyckte det lilla monstret passade riktigt bra på mitt fejkade UFO foto😂! Chipboard tecknet kommer faktiskt från en ask jag köpte på ÖoB för sisådär 15ish år sen?? Har inte kvar asken dock... Och bredvid kommer Weathershot fotot😊

***
På det första 3x4 kortet har jag använt en phrase bellis från CTK och på det andra har jag gjort en tag av papper från en kak-kartong👍, gjorde ett hål och satte i lite svart Scrappers Floss från Karen Foster👍

***
Sist ut är dels ett foto från Facebook😁 som bara var för kul för att inte dokumenteras, till det har jag använt en clearstickers från Crate Paper och Maggie Holmes "Marigold collection"👍
På kort nr 2 har jag använt textstickers från CTK och en snigel som jag fått från en freebie från 2Peas en gång i tiden.

***
Och hela klabbet ser ut på det här viset:

***
Det va vecka 27👍
Nu är det snart helg igen så då får vi ladda lite batterier igen😍 och till nästa gång:

Pöss🤗

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia