onsdag 22 januari 2020

{ 1:a sidan till 2020-albumet }

Ibland är det ju bra att man inte(?) tänker😂. Iom att jag failade med v2 så fick jag tänka om och då kom jag ju på att jag inte gjort någon 1a sida(ve o fasa😂), så det blev till att tänka om o göra rätt så NU blev det lite ordning på torpet👍
Så här blev inledningen på albumet:

Joo.. jag blev ganska nöjd ändå😊 tyvärr blev texten på den inramade bilden så yttepytteliten så jag som ser som en kratta såg inte alls vad det stod😱det va bara att plocka fram en svart penna och hoppas på att händerna var någorlunda stadiga😂! Det va dom INTE😂men det går att läsa nu iaf👍

Ha det så göttit alla pysslingar❤
Pöss🤗

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia