tisdag 28 januari 2020

{ PL-appen}

Blev alldeles nyss färdig med v.4 i pl-appen och jag blev sjukt nöjd över resultatet😍👍!!
Var därför bara tvungen att visa sidan! Jag har ju gnölat om att jag inte riktigt gillade att man inte kan lägga till foton på befintliga pl-kort i appen men så "snubblade" jag över en suverän app som heter "photolayers new" och NU kan jag göra just det jag gnölat om🥰lycklig är bara förnamnet😁👍

Alltså, förstå att jag är NÖJD!!!
Man kanske ska lägga ner klipp o klistra biten och bara gå all in på digitalt😁fast näää, jag tycker det är alldeles FÖR kul att sitta vid mitt pysselbord o knepa o knåpa så det blir nog bara nån digital LO lite då o då😊

Ha det så göttit🥰
 Pöss på er🤗

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia