torsdag 30 januari 2020

{ Fan-meet }

Det här uppslaget la' jag faktiskt upp på Instagram när jag hade gjort det men med mitt minne och dåliga kompabilitet med teknikens under, så kom det aldrig upp här på bloggen🤔..sååå, NU lägger jag upp det här oxå👍😊.

Min lilla Kim ville överraska både kusiner och deras kompisar(varav lilla Leah är ett STOORT fan av Kim) så sagt och gjort, vi lufsade ner till dom och det va nog tur att det fanns stolar annars hade det varit avsvimmade fans lite här o där😁..
I mitten av uppslaget är det en plastficka med paljetter😍, så drf blev det en bild till😁

Ramen är en die och likaså stjärnorna👍

As always, ha det göttit pysslingar🥰
Pöss🤗

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia