torsdag 23 januari 2020

{ V.3 2020 }

Tänka sej, jag har lyckats hålla igång mitt PL-ande i hela 3 veckor!! Nu hoppas jag bara på att det kommer fortsätta ungefär såhär😊 och med lite TN och förhoppningsvis nån LO och några kort däremellan!
Jamen vad väntar jag på?? Snön elläh'😁 ja ja, här kommer v.3

Jag hade det här paisley-mönstrade papperet liggande, det va helt rätt färg MEN..nåt fattades🤔 Så det blev till att leta igenom alla mina overlays och digi-stämplar och tillslut bestämde jag mej för att ta 2 olika stämplar med stygn och en(lr va det 2🤔) overlay(s).
Tyvärr har min älskade gamla fotoskrivare fått flytta hem till äldste sonen eftersom den en dag bestämde sej för att: näpp, NOPE!! Jag vågar vägra färg!!
Och då hade jag ju ingen nytta av den..MEN, den kunde skriva ut på A3 papper!!!!! Det kan inte min nyare pärla.. så vad gör man då? Jo, man skär ner pappret och hoppas på att man lägger det rätt så skriften(lr va det nu är) kommer på rätt ställe👍inte så svårt..eller?? Ibland tar min hjärna semester.. oftast när jag behöver den bäst så det blev inte helt som jag tänkte mej men vet du vad? Jo, det blev HELT OK i mitt tycke!! Alltså VAD har hänt? Jag tycker det är ok?? Bäst att gå o köpa en trisslott innan den här turen tar slut för plötsligt händer det👍😁

Ha det gött alla pysslingar🥰
Pöss🤗

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia