måndag 27 januari 2020

{ TN - Make today count }

Förra våren köpte jag ett par himla snygga solcellslampor på Netto, ja jag tyckte dom va göörsnygga men sambon var mer frågande till varför i hela friden jag hade köpt självlysande ufon till balkongen😂
Hur lr hur så tog jag en bild för att föreviga mina "ufon" o jag tror jag lyckats riktigt bra med att visa hur himla fint dom lyser i mörkret🥰!

Bården längst ner är en tejpremsa jag svampat distresser över och sen tagit bort remsan, blev ju helt ok faktiskt👍stygnen är gjorda med en minisymaskin(!) det blir krokigt o dant men trots det ganska charmigt ändå🤗.

Ha det så göttit alla goa pysslingar🥰
Pöss😘

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia