lördag 11 januari 2020

{ Nature - TN }

Ibland blir saker och ting inte riktigt som man tänkt sej.. som det här fotot på en fullmåne från i somras. Det såg bara såå häftigt ut från min vinkel, tror jag tog 25 bilder och INGEN såg ut som det jag såg!! Vrf jag inte tog fler? För att månen sjönk allt för fort😱!!
Hur lr hur så försökte jag ändå göra en LO i min TN, jag hade upplägget klart i skallen, vad som skulle skäras ut med sillen och vilka dekos jag skulle ha..upptäcker då att jag inte har nåt papper jag tycker passar..i vanliga fall skriver jag ut ett som passar.. till slut hittade jag nåt som iaf var åt hållen, såå.. det här blev resultatet.

LO'n i sej är rätt ok👍men fotot😭😭😭
Ja ja, man får iaf en uppfattning om vad det var jag såg😁

Ha det göttit vänner❤
Pöss🤗

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia