söndag 23 maj 2021

{ Chokladkort }

Hallå i stugorna😘 , kikar bara in lite snabbt idag för att visa ett "chokladkort" jag gjort till dottern😍!


Pappret jag använt kommer från Paper Salon och heter pristine: flourish. Har även använt mej av en textstämpel(KAN vara reprint), blommor från Prima, pistiller från Wish, ramdie av okänt märke😁 och lövdie från Magnolia👍.
Lövdien stansade jag ut och skannade in eftersom den helt enkelt var alldeles för stor för det här ändamålet, sen skar jag ut med Cameon i olika storlekar och tjoff så fick jag som jag ville ha det😁👍

På baksidan av kortet har jag bara en "tab" av satinband som både är limmat OCH fastsatt med häftklammer.


När "locket" är lyft så täcker även bandet en pytteliten magnet som håller ihop kortet. Och innehållet var en Lindt kaka😍

Det verkar som dottern blev glad iaf och det var ju huvudsaken👍

As usual, ha det så göttit pysslingar😘

Pöss🤗





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia