söndag 16 maj 2021

{ PL vecka 17 }

Hej på er pysslingar🤗 

Vecka 17 gjorde jag nåt man oftast gör på sommaren...flädersaft💖!!
Jag hade fläderblommor i frysen sen förra sommaren och nu va det hög tid att göra nåt åt dom, det är ju snart dax att plocka mer fläder😱 Faktum är att färska fläderblommor ger den godaste saften!! 

Den här veckan blev det, återigen, en salig blandning på olika PL kort men JAG tycker det blev bra iaf😊


Titelkortet är från Vintage Glam Studio, på det har jag använt thickers från Citrus Twist, glitterlim från YouDo, målat med twinklings i 17, en tag och en puffy sticker av Maggie Holmes👍

Se så fint det skimrar från twinklings'en😍

På fotona av "min egen" lille Prins Charming har jag stämplat med VersaColor-White och Cling Stamps-All about me- från Prima
Nog för att jag tyckte att utskriften blev riktigt knasig i färgen men den är inte fullt så..lila?? irl!

Det, nästintill, obligatoriska Weathershot fotot😁

Hade beställt scrapgrejjer den här veckan och jag fick ett jättefint paket från ScrapSalig😍 Alltså hur roligt är det inte att få ett väldigt personligt paket från butiken man handlat från?? Helt underbart om du frågar mej😁
Fillerkort från Sweet Rose Studio

Det här fillerkortet är från samma kit från Sweet Rose Studio, text tag'en är Citrus Twist och även stämplarna

Det här PL kortet är igentligen ett freebie papper från ScrapGirls-Bokeh Blur Special, tyvärr finns det inte kvar så jag känner att jag hade lite tur som fick tag på det INNAN det försvann från dom👍
Jag skrev och skar ut ett par hjärtan från Sillen och tog på Glossy Accent (Ranger) så det skulle likna puffy eller enamel hearts..typ😁

en liten "close-up" på hjärtana

Det här kortet är från Sweet Shoppe och Blagovesta Goshevas-My wish for you. Här har jag oxå använt Glossy Accents till hjärtat över bokstaven j, en freebie i form av en flair fick vara dekoration här👍

och närbild på hjärtat😁

Nu kommer ett kort från PL-appen och Charming Edition, till det har jag använt en tag och stämplar från Citrus Twist 


Jahaja, det var det hele för vecka 17!

Nu får vi hoppas det blir lite varmare och skönare så man kan sitta och ha det göttigöttgött i solen med lite kaffe och skumma av YouTube och alla bra videos👍

As usual, ha det så göttit🤗

Pöss












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia