söndag 2 maj 2021

{ PL vecka 14 }

 Hej svejs pysslingar😍

Hoppas ni haft det lugnt och skönt över Valborg!
Här har det varit riktigt lugnt👍, det var igår (iaf jag) hade lite på G. Bl.a fixade jag gelénaglar på en kompis!! Har ALDRIG gjort det förut så jag kan garantera att det tog en helsikes lång tid😁. Men trevligt hade vi med lite vin samtidigt😉

Mitt lilla projekt fortlöper i någorlunda bra takt, kruxet är ju att allt annat blir satt på paus..det är väl så det är när man är utbränd, man kan inte ha fler än 1 järn i elden..iaf inte jag!

Vecka 14 är klar sen länge, likaså v 15 & 16, dom ska bara fotas men sålänge får ni hålla tillgodo med vecka 14👍


Till titelkortet har jag använt mej av en freebie(papper) från Joyce Paul Designs och (banner & alpha) från Dawn by Design. Dawn's alpha är helt underbara😍 lite lagom shabby och fortfarande läsbart!!

Som filler-card använde jag mej av ett 6x4 foto där jag stämplade några ord som passade bra till fotot👍. Stämplarna är från CTk och dynorna jag använt är dels Nuvo Hybrid (Mint Macaroon & Lotus Flower) och min älskade Memento "Tuxedo Black"! Tyvärr är inte Nuvo dynorna så opaka som jag skulle önska men eftersom jag inte kan få tag på Moonlight White så får det ju duga😁

Sen har jag ju hållt på att flytta om och (f ö r s ö k t..) organisera min lilla scrap vrå och tanken är att införskaffa jalusier/persienner och hänga framför "bokhyllorna" så det ser liiite mer städat ut! Men Rom byggdes inte på en dag och inte någons scrap rum heller tror jag😁
Filler kortet med "Dream come True" är från PL-appen och Coral Edition😍

Nästa journaling card är en freebie från MissTiina, här har jag klippt ut ett block med hjärta från Paper Adventures-Carolyn Holt Designs och Primavera Hearts Squared, hittade även en bra tygstickers från CTk👍
Filler kortet med "Gökaböxer'a"(gullvivorna😁) är faktiskt ett kort jag skulle skriva ut då min skrivare bestämde sej för att NU tog bläcket slut😂 men till användning kom det ju iaf👍! Lite washitejp från Wish och en fin liten blomma från Sillen och jag tyckte det räckte så👍

Sen kommer lite mish-mash av kort, scrap och washitejp..kan inte påstå att det blev så snyggt men jag måste ju använda den bröte jag har, eller hur😁. Tyg stickersen med regnmolnet är även det från CTk!

För week in review kortet fipplade jag ihop nåt i CS och "ramkortet" hittar jag inga uppgifter om varifrån jag fått det😱 men dessa bägge är iaf slutet på vecka 14👍

Jaa, det var det hele för denna vecka, ska försöka dra mej ifrån mitt lilla projekt och fota v 15 & 16 så det blir nån ordning på torpet här😁

As usual, ha det så göttit😘

Pöss






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia