tisdag 11 maj 2021

{ PL vecka 16 }

Hej igen pysslingar😉 

Igår gällde det v.15 så idag drar jag till med vecka 16👍

Jag har FÖRSÖKT hålla mej till ett "kit", men det vet vi ju vid det här laget att jag har svårt för, så det blev en mishmash av Traci Reed's - Here comes the sun och Glitter Value Kit från PL-appen😁. Allting nedstoppat i Design B ficka👍 och helheten ser ni här:


Titelkortet är ihopsnickrat av "stickers" från Traci Reed och jisses säger jag bara så himla fint kit! Älskart😍!!!
Siffrorna har jag mixtrat ihop i CS, alpha stickers från Studio Calico, litet hjärta av punchinella som mall och Nuvo Embellishment Mousse-Honeydew och min lilla datumstämpel fick vara byggstenarna här👍

Kort nr 2 har jag bara använt ett hjärta utklippt från rött papper, 3 st misslyckade enamel dots(kan användas till armband kanske🤔) och stickers från Wish(på craftfoam för lite höjd) och jaa, blev ju ok👍

På kort nr 3 är basen från Traci Reed, sen använde jag ett kort från PL-appen och Glitter Value Kit. Once upon a time fyllde jag i med glitterglim från YouDo, En kron stämpel från Magnolia med guldembosspulver och en "tag" från Dearly Dee och naturlitgvis ett tassavtryck fick bygga upp det här kortet👍

Till kort nr 4 har jag använt mej både av en freebie och Here comes the sun. Textstämplarna från Citrus Twist stämplades med Nuvo Hybrid Ink Pad - Mint Macaroon och Lotus Flower. Sen har jag doodlat lite med en glitterpenna men resultatet blev INTE vad jag hade tänkt😡 jaja, det är som det är!

Kort nr 5 TROR jag är från Citrus Twist🤔

Kort nr 6 är definitivt från Here comes the sun och min lilla "tag" ÄR från Citrus Twist😁

Kort nr 7 är ihopsnickrat med olika freebies i CS

Kort nr 8 är Here comes the sun med en "stickers(cherish)" från en freebie och stickers från Wish med craftfoam.
Dom är ju bara för söta dom där bägge fyrfotingarna😂

Till det sista kortet har jag använt ett gammalt chipboard tecken(&) som fanns i mina gömmor tillsammans med ett memorykort från ett gammalt spel som kidsen inte använder och till sist en stickers från Wish med craftfoam

Ja det var det hele hörrni😁

As usual, ha det så göttit😘
Pöss








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia