måndag 10 maj 2021

{ PL vecka 15 }

Hej hallå scrappiga pysslingar😁

Den här veckan SÅG man hur allt började växa och brista😍 såååå himla underbart!!
Trots att det fanns mycket att se så blev det inte många foton😱, jag vet inte riktigt varför faktiskt..men ibland glömmer man helt enkelt att fota saker och ting när man försöker uppleva så mycket som möjligt, det är den enda förklaringen jag kan tänka på👍

Jag har använt mej av Picturesq Edition från PL-appen, washitejp inhandlat från wish, en liten "tag" från en klädetikett i silver😁 och ficka i Design B.

Så här blev det den här veckan:

På titelkortet har jag använt mina go-to siffror där jag bara tog en svart fineliner penna runt och fyllde i med Promarker. Week har jag skurit ut med min cameo(minns inte vad fonten heter men kan säkert ta reda på om nån vill!) och stämplarna är Citrus Twist,
Stämpeldynan jag använder är Tsukineko Memento - Tuxedo Black👍

Det här fotot visar vår galna Boop som ska rulla sej överallt så fort det blir lite varmt ute😂

Som jag sa hade jag inte många foton den här veckan, så då får man fylla ut med lite annat👍. Här skrev jag helt enkelt ut en text(som står på en ljuslyktepiedestal jag har), tyckte den passade riktigt bra med Boop och hennes ryggkliartrix😁

Här skrev jag ut ett foto i 3x4 och gjorde en ram av washitejp, fick även användning av min silvriga klädetikett👍

Tänk att jag inte kan få till dessa Nuvo drops🤔(det här är Nuvo Drops-Antique Rose) det blir alltid en syl vass liten jäkla alptopp trots att jag skakar, blåser och tom knackar med ett finger underifrån..såååå himla irriterande! Det händer aldrig med Vivas Paper Pens. Men det är säkert som med allt annat, det krävs lite övning😁

På söndagsprommisen såg jag dom här söta pärlhyacinterna som trotsade asfalten och bara SKULLE växa just DÄR😍

Skrev även ut en bild från Facebook som jag tyckte va lite kul, stämmer ganska bra in på mitt tänk😉. "Tag" från Citrus Twist.

När man ska göra korvstroganoff och choppar korv som dom choppade halsar under franska revolutionen, ja då blir det överfullt på skärbrädan😂. "Tag" är återigen Citrus Twist.

Till slut ett lastcard som spinner vidare på etiketten "comfort food"😉

Sådär ja! Äntligen är vecka 15 gjord, uppe och klar👍. Tänkte försöka "slänga upp" både vecka 16 och 17 under veckan, vi får se hur orken blir👍. Är ju även färdig med mitt "lilla" project och det ska skickas innan jag kan blogga om det.

As usual, ha det så göttit mina vänner😘

Pöss🤗










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia