söndag 3 oktober 2021

{ PL vecka 33 och en freebie }

Hej "Scrappyfriends"!

Hur har er helg varit? Min har varit vääääldigt lugn. Har liksom inte orkat göra många knop med någonting faktiskt😱 Vi får hoppas veckan blir bättre👍!

För den här veckan har jag använt Dear Lizzy - Daydreamer från PL-appen och till titelkortet drog jag fram min lille CB och Hippie Chick alpha-die och stansade ut veckonumret ur presentpapper(!). Som bellisar använde jag 2 små fina fjädrar från F.P.T.F.Y(FreePrettyThingsForYou) - Free Rainbow Gold Feathers och jag använde även mina clear stamp från CTK till WK👍, jag använde min lilla Fiskars handstans och tog ut 3 små hjärtan ur samma presentpapper som till veckonumret. Sen var det bara datumen kvar och den här gången använde jag min älskade 4-färgade "bläckpenna" och delade av datumen med ett litet hjärta😁


*
På mitt 6x4 foto har jag använt det som blev över från vecka 31 när jag skar ut min
overlay och använt min Tim Holtz tiny attacher för att slippa fula limduttar som lyser igenom👍. Återigen blev det 3 små hjärtan från presentpappret oxå😁

*
På första PL-kortet upptäckte jag just att det inte är ett Daydreamkort, det är ju ett Charming😁, ajah, det funkade ju det med😂
Bellisar på första kortet är en Chipboard flair från HipKit och på andra kortet är båda bellisarna från HipKit, en puffy sticker och bilen är från Simple Stories - Going Places.

*
Det första kortet har 2st clearstickers från HipKit och Maggie Holmes - Marigold. Den lilla flaggan blev jag tvungen att sätta på ett papper och klippa ut eftersom den TOTALT försvann på fotot😱
På andra kortet är det en chipboard flair från HipKit och Pink Fresh - Days of Splendor👍

*
Min älskade sambo jobbar även som deltidsbrandman och med det följer naturligtvis att han har jour imellanåt..här blev jag så full i skratt och va naturligtvis tvungen att knäppa en bild när han stog i dörröppningen och tyckte livet va lite orättvist att inte han fick knäppa en pilsner till grillningen, jag tog en alkoläsk nämligen😂 Tjej grilla = tjej-dricka😂 typ..
Bellisar här är i.a.f cardstock sticker från HipKit och Pink Fresh - Let's stay Home och 3 små hjärtan(på 1:a), cardstock sticker från HipKit och Pink Fresh - Days of Splendor👍

*
Sist ut är ett 6x4 kort från Dear Lizzy - Daydreamer

*
Och det här sidan i sin helhet:

*
Jag har en liten freebie till er oxå👍. Den är i .png-format så ni kan använda den i ert fotoredigeringsprogram eller i Silhouette Studio, storleken är anpassad till ett 3x4 PL-kort👍

*
Ja det var allt från mej idag. As usual, ha det så göttit mina vänner😍
Pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia