torsdag 7 oktober 2021

{ PL vecka 34 + freebie }

Ja nu är jag tillbaka igen, så HEJ mina vänner😁 

Vecka 34 gick så fort och lätt att göra, mkt beror nog på utformningen av mina PL-kort🤔. För så är det, jag har varit i farten och gjort ett till kit - alltså det är ju så himla kul😍!! Ni ska få en overlay från det idag som jag hoppas kommer till användning👍😊
Men NU kommer vecka 34 med det nya kitet:

På titelkortet har jag skrivit 34 och week thirty four direkt i PS, sen är det bara datumstämplat och ett yttepyttelitet hjärta gjort med min 4-färgs bläckpenna👍

*
På 6x4 fotot har jag använt en bellis från CTK, inskannad och gjord i alla möjliga storlekar och sen utskuren med Cameon😍
*
På det första 3x4 kortet har jag tagit skalpellen och skurit utefter kanten på tag'en och stuckit in kortet. Lite nifty👍, trots att det är ett "hybridkort" får man ändå illusionen av att tag'en är ditklistrad😁
På det 2:a kortet har jag använd en bellis från Dhariana scrap och hennes "Do Your Best"-kit👍
*
Här har jag faktiskt använt den första "lösa" tag'en på kort nr 2👍. Det är egna tag's gjorda i PS.
*
Här kommer ytterligare ett kort där jag skurit ut så fotot kunde stickas in under tag'en. Kort nr 2 har fått en tag påklistrad👍
*
Nu har turen kommit till dom bägge sista korten där det första har fått en tag påklistrad. Det andra kortet har fått en omgång av skalpellen, fotot sitter riktigt bra med bara en såndär liten fyrkantig tejpbit för foton👍
*
Och såhär ser själva sidan ut
*
Ja det var mitt lilla "kit". Jag gillar dom lite dova jordiga tonerna och sen är jag löjligt förtjust i lila, rosa och vattenfärger😍 och regnbågar🌈!!

Och här kommer den utlovade freebie'n
den är anpassad till ett 6x4 kort/foto men går säkert att "klippa" så det passar 3x4👍

Det var allt för idag mina vänner!
As usual, ha det så göttit💖

Pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia