fredag 22 oktober 2021

{ PL vecka 38 & 39 }

Hej på er🙋 

Nu är jag tillbaka med vecka 38 & 39 på ett uppslag. Jag upptäckte att jag inte tagit mer än 2 foton vecka 38 och så kan man ju inte ha det😂

Till mitt T.C har jag gjort ett eget(igen😁) och det jag använt som dekorationer är dels blommor från Prima "Hydrangea No 5 Peach", löv från DreamyPosy, tag från Joy Design by Adriana Outeiro "With Love and Affection", Nuvo Crystal Drops "Sugared Almond" och såna där akryl "duttar" som ser ut som typ vattendroppar..fast runda😁


*
På 6x4 fotot med alla kajor har jag använt fåglar på en "kabel" från Dhariana "Do Your Best"

*
Nu kommer det  J.C's jag gjort själv och på det första har jag använt mina egna textremsor tillsammans med "Golden Rainbow Feathers" från F.P.T.F.Y. och en urGÖLLIG undulat från imgbin "Blue Budgerigar Mutation"

*
På kortet med Prins Charming har jag, trots skakiga händer, lyckats klippa ut fotot så det passade perfekt i den vita ramen jag hade gjort på det här kortet👍. På fotbadskortet har jag använt en lampa från PicsArt "Yellow Flower Aesthetic Sticker by Lin". Ja, och mina textremsor med😁

*
Vilken lycka det va när jag kunde plocka min första egna Chili😍, klart sånt SKA dokumenteras!! Här har jag återigen använt ett löv från DreamyPosy, ett hjärta från Pixel Scrapper Blogtrain och Jejja44's "For the Love"och mina text stripes

*
Sist ut bland korten idag är ett kort från Anna Maria Wolniak och hennes freebie från mars 2014, till det har jag gjort en digistamp i PS👍 och bakom allting har jag gömt ett foto som man kan dra fram med hjälp av ett paperclip från SweetShoppe och JadyDay's "The Ones we Cherish"

*
Och såhär ser uppslaget ut

*
Det var allt för den här gången. Hoppas ni får en skön helg nu😍
Pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia