tisdag 12 oktober 2021

{ PL vecka 35 }

Hej på er🙋 

Men nu blommar väl asfalten, komma tillbaka såhär, 2 gånger på en vecka😱 VAD har hänt😂. Vi kan väl säga att inspirationen har flödat även om kroppen har gått i stå..och jag måste försöka komma ikapp nångång, så därför brassar vi på när orken finns😁

Den här veckan har jag oxå använt PL-kort jag mixtrat till själv med hjälp av en hel massa freebiesar!! Jag har skaplig koll på vem som har gjort vad men jag behöver nog göra en sån däringa "credits"-fil snart🤔, iaf om det är nån som(mot förmodan) vill använda det jag gjort😂

Just det, vecka 35 va det juh..suck..distraherad dé lux haha

På titelkortet har jag använt en tag från CTK eller HipKit🤔, kommer absolut INTE ihåg😱! Blomman däremot kommer från Traci Reed och hennes "Here Comes The Sun". Siffrorna försökte jag skära ut med Cameon men den fick tuppjuck och VÄGRADE registrera makeringarna såå...jag använde pappret som mall👍 och duttade med Distress Ink -Weathered Wood, skam den som ger sej! Siffrorna som skulle skurits ut kommer från Harper Finch och "Hello To You - Alpha". Sen pillade jag dit mina små hjärtan oxå😍


*
På 6x4 fotot har jag stämplat med Primas "All About Me - Cling Stamps" och Staz On Opaque - Cotton White👍, några små hjärtan fick det bli oxå

*
Weathershotfotot fick vara "clean and simple" den här gången, en liten chipboard flair från HipKit och Let's Stay Home(PinkFresh)

*
På dessa kort har jag bara använt stämplar. Jag har ju en hög med stämplar men jag är så urusel på att använta dom så jag borde skämmas😱mycket tror jag beror på att jag, förut iaf, har kunnat fixa det mesta själv..nu är däremot en annan femma! Jag är glad om jag lyckas att stämpla UTAN att mina skakiga händer gör så det smetas ut över hela alltet😂tur jag har en Misti😍 Nog om det, stämplarna är från CTK och "Wild at Heart" och "The Best Part"👍

Kolla in jyckenberg bland alla pysselgrejjer OCH godis mitt framför nosen😂inte konstigt hon hänger med huvudet😁
*
Här har jag använt en bild från Facebook med lille Achmed😁, cardstock stickers från HipKit och Let's Stay Home(PinkFresh). Bredvid lille Achmed leker Hjördis "Hide and Seek" bakom gardinen😂. Pilen kommer från CTK. Har även använt en ampersand från Dharianas - "Odds and Bits"👍

*
Sen har jag gjort ett eget fillercard som jag tyckte passade bra till den här veckan😂. Det där med att kunna ta det lugnt (med skallen alltså) fixar jag inte så bra helt bevisligen😁 nåja, fullt SÅ lugn är jag typ ALDRIG😂

*
Sist ut i den här kavalkaden är då själva sidan👍

*
Det var allt från min sida av tangentbordet idag! Vad tycker ni om bloggens nya utseende btw? Den satt jag och fixade med igår och med tanke på hur usel jag är på att dona med mitt PS så blev den förvånansvärt bra😱! Jooo, lite chockad över mej själv haha😁

Ha det så bra nu mina vänner så hoppas jag på att vi höres ganska snart igen👍

Pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia