söndag 17 oktober 2021

{ PL vecka 36 }

Hej på er!

Hoppas helgen börjat bra och att ni får tillfälle att vila upp er efter arbetsveckan👍 
Här är det nattvecka som gäller, så nu är man i sitt rätta element😂

För vecka 36 har jag använt en mish-mash av olika PL-kort men det är ju det som är charmen med den här hobbyn, man kan blanda hur som igentligen😁. Passar en virrhjärna som mej riktigt bra👍

Titelkortet är från CTK. Bellisar är bl.a en mesh "cirkel" med Distress Ink och blommor från Roses Skrap, för att få till ett litet kluster. Bokstäverna på rosa bakgrund har jag gjort i PS. Siffrorna är från Kate Hadfields "Cfile" - Old Type Alpha, använde även ett par runda epoxy stickers för att få det att se ut som dom är "kullriga"..va det NÅN som fattade vad jag menade nu😂? Ajah, dom ser inte helt platta ut nu iaf!! Den lilla tag'en som jag stämplat datumen på är från Little Dreamer Design's "So Charming". Har även använt mej av en liten knapp, som jag inte har en aning om varifrån jag fått, och även försökt rita små stygn med en 0,05 mm penna👍


*
På 6x4 fotot av graffitimålningen kom min washisamling till nytta👍, just den här washitejpen har jag för mej är köpt på GeKå:s faktiskt🤔. Den lilla flair'en kommer från The Lilypad och Sabrina's Creations - "It's the Little Things"(hon finns tyvärr inte kvar hos The Lilypad...)

*
På Weathershot fotot har jag apat efter en "banner" jag såg nångång och kluttrat dit små stygn med min 0,05 penna👍 Nästa kort kommer från HipKit och här fick solen på kortet vara den enda dekorationen

*
Det första kortet är ett papper från gamla D.A.I.S.I.E. Company och Gina Jane's "Seed's of Kindness" som jag gjort en overlay till och printat ut på OH-plast👍, här fick även min Mini Attacher från Tim Holtz hjälpa till och hålla plasten på plats. Nästa kort kommer från Joy Design by Adriana Outeiro's "With Love and Affection", XOXO-tag'en är från PixelScrapper och DigiTee Design's "Fot the Love" som var med i deras Blog Train i Februari 2016. Blommorna har jag klippt ut från ett PL-kort från Snapbook-appen och det konstiga hjärtat är ett gem jag försökt böja till😂

*
Nästa kort är även det från Joy Design, den lilla ramen är från The Digital Press och KimB Designs och Digi Scrap Parade från 2018 - "Schooled". Phrase-kortet är från Sabrina's Creations "It's the Little Things"

*
Det sista kortet är ett 6x4 kort från CTK👍, här har jag använt en banner från Joy Design's "With Love and Affection". Originalet till FAVE-tag'en är från CTK, jag har scannat in den och sen skurit ut den i olika storlekar med Cameon och just här har jag använt ett papper från KI Memories och deras Love Elsie's "Claire Powder Puff"-collection👍. Skrev även ut lite journaling med hjälp av skrivmaskinen.

*
Och till sist då, hela sidan😁

*
Ja det var vecka 36 det mina vänner👍
Till nästa gång, ha det så göttit💗

Pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia