tisdag 19 oktober 2021

{ PL vecka 37 och en liten freebie}

Hej🙋 

Idag har turen kommit till vecka 37! Det rör på sej hörrni😁

Den här veckan har jag mest använt kort jag pulat med i PS men det finns även andra med.

Till mitt TC har jag använt ett digipapper från F.P.T.F.Y "Pineapple Summer Sweetness" och gjort en egen digistamp med "random moments", en svart ram och en tag med "september". Jag såg nämligen ett kort som hade TYP en sån stämpel nån gång, men tydligen hade jag inte sparat det någonstans utan bara skissat i min lilla skissbok🤔. Bokstäverna i "week" är iaf "Vintage Romance Alpha Groẞ" byRicku (Rickulein på deviantART), nuffrorna är "So Charming" från Little Dreamer Design (Michelle Coleman) och dom små blommorna kommer engång i tiden från 2Peas och AmberR's "His N Hers - special - flower"👍
OCH, för den som funderar över blommorna runt om, så är dom från CTK😍


*
På mitt 6x4 foto av mitt röriga skrivbord, gjorde jag en digistamp i PS.

*
Den här veckan blev det inget Weathershot foto men väl ett foto som skulle ha passat👍 En liten flair från DigiTeeDesign(Sheila Reid) "For the Love", en liten epoxy sticker från Reprint på den och tillsist en tag från LittleDreamerDesigns "So Charming" så va det kortet klart👍
JC nr 2 fipplade jag ihop i PS och med mina egna "phrase stickers" till det så var även det kortet ganska snabbt kirrat😁

Alltså, jag bara älskar facebook ibland😂
*
Här kommer ett FC som igentligen inte är ett FC..surfa in på Miss-Mental så får ni se! Kort nr 2 har jag oxå fipplat till i PS och jag såg nu att jag glömt lite streck här och var😱ajah, vad gör det😂 får väl göra något åt det när nån frågar o vill ha just det kortet👍 Bellisar blev dom egna "phrase stickersen".

*
Både JC 1 och 2 har jag gjort i PS och dom enda bellisarna här är faktiskt mina "phrase stickers" och den ursnygga washitejpen jag köpt av Scrapsalig från Craft Sensations.

*
Första JC är hemmasnickrat och mina egna phrase stickers fick vara enda bellisarna här👍 Andra JC är återigen från F.P.T.F.Y och "Pineapple Summer Sweetness", bellisar är: tag från Little Dreamer Designs "So Charming" och den sötaste dödskallen ever😍 kommer från Dangerously Delicious Designz's "Sweet Thang"

*
Och sidan ser ut såhär i sin helhet

*
Sådär ja👍, ytterligare en vecka på pränt!

Jag slänger även in mina "phrase stickers" om ni vill ha dom👍

Hoppas ni får en bra vecka tills nästa gång vi ses och hörs😘

Pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia