fredag 15 januari 2021

{ Mini Album }

 Hejsan hoppsan!

Igår lovade jag ju att bjuda på ett mini-album jag gjorde till dottern och hennes sambo på deras råttor😍, så här kommer lite bilder på det👍


Framsidan är kanske lite "puttinuttig" men å andra sidan va vi allihop lite "puttinuttiga" med dom här små tjejerna😍

Rattatouille är ju bara så härlig och representerade riktigt bra hur dom var när dom precis käkat nåt riktigt gott!

Kolla in dom små urgulliga mössen/råttorna jag hittade på Panduro😍 Lite färg på den ena och vips var det som om sötnötterna va där på framsidan!

Det lilla klustret på framsidan med både tyll, Roccaipärlor, en stämplad och embossad blomma och lite flock👍
Det här blev första uppslaget:
uppslag 2
uppslag 3

Här gjorde jag en "divider" och bakom den..

kunde inte motstå frestelsen att använda en Angry Beaver eftersom både David o Kim ofta sa: Kolla en "beewer"😂
Uppslag 4

uppslag 5

återigen en "divider" som uppvikt visar det här

Men alltså, kolla in tassavtrycken!!
Uppslag 6
Uppslag 7

En laminerad "divider" med egengjort papper👍
Och vänder vi på bladet så..

Uppslag 8

Korkdetaljerna har jag skurit ut med sillen(naturligtvis😁). Återigen en "divider", jag var visst totalt förälskad i allt vad "dividers" var här😂
Vi vänder väl på bladet

och hittar en testutskrift från skrivaren och en kläd-tag😁
Uppslag 9
Och sista uppslaget

Fick med både washitejp och ett PL-kort👍
Det var albumet i sin helhet, hoppas du orkade va med hela vägen!

Jag måste nog ta mej i kragen och visa julkorten snart, INNAN midsommar😂helst!

As usual, ha det så göttit mina vänner😘
Pöss🤗



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia