fredag 8 januari 2021

{ TN-uppslag En Afghan? }

Tänkte visa ett TN-uppslag jag gjorde på dottern och hennes lilla "fosterdotter" Doris😍 !
Doris är en så himla söt och trevlig hund, trots att hon är så liten! Jag gillar inte små hundar p.g.a att dom alltid är så tokigt osäkra(jo jag vet att det beror på föraren..) och gläfser och skäller konstant.. Men Doris är väääldigt mycket annorlunda!
Hon är en medelstor hund i en liten kropp👍och jag älskar den där lilla bruttan😍


Fotot har David tagit på Doris och Kim och det va ju bara för roligt för att inte dokumenteras!
Plastfickan själva fotot sitter i har jag använt min fuse-tool på för att kunna få med lite glitter och paljetter👍
Men kolla in min lilla "tassel" jag gjorde till uppslaget, jisses vad mycket bra man kan ha vanlig sytråd till😁


Andrasidan ser ut såhär när man fäller över plastfickan. Kanske lite svårt att läsa, men på mini-tagen står det Cuteness overload😍

Det va det hele på TN fronten idag👍!

Ha det så göttit i snön och ta det lugnt i halkan💖

Pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia