onsdag 6 januari 2021

{ PL vecka 47 }

 Den 21:e november, vecka 47, fyllde min älskade "lilla" dotter 25😱😱😱!
Det är helt enkelt inte klokt!!!
Hon har vuxit upp till en fantastisk kvinna med så otroligt mycket medkännande och omtanke så jag funderar starkt på om det verkligen är jag som är mor till denna vackra människa🤔..ja JAG tycker iaf att hon är vacker inifrån och ut men så är jag nog lite partisk i det fallet😂

Nah, nog om det! Nu kör vi på med vecka 47 tycker jag👍


Helhetsintrycket blev inte så dumt ändå.


På titelkortet har jag använt en liten karta över kommunen hon bor i och till det var jag naturligtvis tvungen att ha ett par geotags ju!!
Dom glittriga bokstäverna kommer från ett JÄTTEgammalt märke från DCWV, Once Upon A Time och deras Pink Alphabet👍
Dom är lite kantstötta och flagiga men JAG gillar dom!


Den här bilden är så himla fin på henne TROTS filter!
Det va så himla perfekt att jag hade ett "rips-band"(?) i mina gömmor som va i skapligt rätt färg😍 lyckan va näst intill fullkomlig😂


Kim's lilla "fosterdotter" Doris måste ju va med när det är kalajs och hjälpa till med alla paket, jag vet inte vem som har roligast..Kim, Doris eller vi andra😂!
Till fikat fick jag testa nåt som va nytt för mej iaf, Oreo Crunchey, o attans va dom var goda😍!
DOM måste jag köpa till min Honey, han kommer älska dom!!
Stämplarna jag använt mej av är från ett Citrus Twist kit👍


I present fick hon pengar så hon kunde handla grejer till sin lägenhet!
Så med andra ord blev det en skapligt coronasäker resa till IKEA med munskydd och handskar👍
Jag vet någon som uppskattade den resan💖


Men alltså, bara kolla in den lilla godingen som krupit in under överkastet på mattes säng😍, hon är både speciell, one of a kind och helt bedårande!! Mammi älskar den där lilla voffsan!!!
På kortet celebrate har jag använt punchinella och eftersom punchinella är lite svårt att få att fästa så fick jag helt enkelt häfta fast allting på kortet, easy peasy lemon squeezy😁

Ja det var vecka 47 i all sin enkelhet. Stay tuned för fortsättningen mina vänner!
As usual, ha det så göttit😘
Pöss🤗









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia