söndag 31 januari 2021

{ #10on10 Album }

I år hade jag tänkt ha 2 extra projekt förutom mitt PL och TN, nämligen #10on10scrapbooking och highlights of the month!
10on10 är precis som det gamla hederliga Ett Foto I Timmen(#efit) förutom det att man tar ett foto i timmen en bestämd dag, och i det här fallet den 10e varje månad😊. Vi får se hur det fortlöper!
Till det här projektet har jag byggt eget album och blev faktiskt riktigt nöjd👍!
Av en dentastixkartong byggde jag ihop ett 6x8" album och dekorerade med mönstrat papper, ryggen är i handgjort papper med stygn på och jag älskar det pappret😍!
Ett litet beslag(?) för årtalet, en runda in i sillen med vit vinyl och killevippen så blev det ett album👍😁. Just det, jag använde mej av en gammal gaffelringsanordning från en A4 pärm så jag kunde sätta in mina sidor..liten men ack så viktig detalj😁
Såhär blev första sidan i albumet
Och en vändning på bladet
Så har vi detta👍
Nästkommande sida
Och lite dokumentation👍
Vän av ordning har nog redan upptäckt att det ju faktiskt inte är 10 foton, utan BARA 9😁 och jaa, det bidde så. Därför har jag även lagt till (not quite) till albumets namn👍
Alltså, jag känner mej själv och är jag TVUNGEN att göra något kan man ge sej den på att det inte blir av, men om det inte är ett MÅSTE, ja DÅ fungerar det minsann🤔 Det är så jag fungerar😂
Nu är det dax att planera PL för vecka 4 och även ta fram några foton till månadens höjdpunkt👍

Ha det så göttit pysselvänner🥰
Pöss🤗


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia