onsdag 13 januari 2021

{ PL vecka 1, 2021 }

 Hejsan hoppsan igen!

Nu börjas det "svåra" igen, att komma ihåg att det är nytt år när man ska skriva😂. Gick ju bra den här gången men ett eller ett par Flashbacks kommer det nog bli😁

Tänkte iaf bjuda på vecka 1:

Titelkortet fick sej en omgång i sillen med foil quill "pennorna" och Speckled Prism foil från Spellbinders, rackarns vilken snygg foil!! Jag blev nog lite kär😍
Thickersen är Old  School från Heidi Swapp och dom är så såå sååå fina irl!!

Dom här bägge korten är från olika digi-kits, som jag inte hittar vem som gjort just idag..så typiskt😠!

Journalingkortet är iaf från Citrus Twist! Tur jag kan komma ihåg nåt😂. Och lyfter man på flärpen till kortet så är det ett foto på lilla Boop där😍

och uppvikt(heter det verkligen så🤔 fick just världens hjärnsläpp😱)

Här kommer ett foto som är lite svårt att se vad det föreställer, men det är min lilla Hjördis som sitter bakom gardinen och spionerar🕵. Hade en kul "tag" i mina gömmor med "Alarm System" på, som passade alldeles ypperligt till fotot👍. Hjördis brukar nämligen  tala om att man är för nära sååå..tror ord är överflödiga här😎

Alltså, kolla in leasingdotterns mugg hon fick i julklapp! Den är ju så klockren!! Att jag blandar både choklad, take-away kaffemugg och kaffebönor beror på att hon dricker kaffe MED choklad och det har hon med till skolan👍, vilken gottegris va😁

Jag var ju tvungen att föreviga mitt lilla personliga projekt oxå och kan berätta att än så länge har det funkat att skriva varje dag👍. Men som sagt..vi är bara 2½ vecka in på nya året...
Och varför i hela friden fota en köttbit? Jo av den enkla anledningen att den ju har lite av formen av ett hjärta! Alltså min Honey, HAN lagar mat med hjärtat😍😂

Till sist kommer en stilstudie av Betty, att hon inte bryter nacken av sej är för mej en gåta!!

Sädär ja! NU är jag verkligen ifatt med mitt PL💖, känns riktigt bra! Nu ska jag bara komma ifatt med alla TN-uppslag så dom kommer upp här med. Det kommer iof ett uppslag lite nu och då men jag producerar mer än jag lägger upp😂

Ha det så göttit i vinterkylan😘

Pöss💖









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia