måndag 11 januari 2021

{ PL vecka 51 }

 Vecka 51 var ju veckan innan julafton så då hände det lite mer än vanligt. Jag fyllde, Honey fick julklappar från sin arbetsplats, mer restriktioner ang. Covid, restaurang besök(det var innan man fick vara max 4 vid ett bord!) och firande hos lillebror och min älskade svägerska👍💖


På titelkortet gjorde jag ett kluster som jag blev inspirerad av någon men kan för allt i världen inte komma på vem!!!
Sydde kedjestygn(?) för veckonumret och stämplade week och årtal👍
Det där med att sy är inte min starka sida så det tog några svordomar innan jag kom på hur man gjorde, men sen gick det av bara farten😁
Vet iof att det kommer både sväras och förbannas nästa gång jag ska göra nåt liknande eftersom jag hunnit glömma hur man gjorde då😂

Blev lite stolt över mina hallongrottor jag hade bakat, UTAN kärnor så käre lillebror inte skulle lyckas tugga sönder nån gadd igen😁

Mina underbara ungar hade skickat julkort till mej och även lilla "barnbarnet" Doris var med på det😍
Sen va ju Honeys julklapp från arbetet tvunget att dokumenteras! Alltså, rackarns vad mycket godsaker där fanns då! Så nu har man smakad Jak(!)-salami för första gången👍
Det är så fint när julbelysningen är tänd på fastigheterna runt torget i byn och julgranen lyser som en fyr👍
Det är inte så tokiga vyer utefter strandpromenaden heller!

Sista bilden är på min tok till lillebror😂
konen har han fått av sin sambo..förstår inte riktigt vad hon menar med en sån gåva😇😂

Jahopp, det va allt på PL fronten idag!

Hoppas ni tar det lugnt i halkan och får vara friska💖

Pöss🤗

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia