onsdag 6 januari 2021

{ TN-uppslag Beautiful }

Upptäckte just att jag inte hade lagt upp nåt från mitt TN-album på ett tag, så jag gör ett inlägg till idag med ett uppslag från förra vintern när vi tog en härlig promenix utmed sjön👍 


Testade att göra en "divider" av OH-plast och gjorde även texten i mitt Silhouette Studio och skar ut från ett A4 stickers-ark. Blev den effekt jag var ute efter😍. Inspirationen hämtade jag(som vanligt😁) från DearlyDee - Diane Williams!

För att få in etiketterna och blommor med blad på vä-sida, tog jag fram skalpellen och skar i det mönstrade pappret så jag kunde sticka in dom litegrann under..det där lät jättekonstigt🤔 men jag hoppas ni ser vad jag menar😁

Liten close-up på dividersen

och till sist den hö-sidan.
That's all folks👍
As usual, ha det så göttit😘
Pöss








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia