lördag 16 januari 2021

{ TN uppslag Pure Beauty }

 Idag tänkte jag visa sista uppslaget i mitt TN-album "Seize The Day" där jag fått med både punchinella, borderstamp, egna stämplar och Nuvo Drops👍

Dom små mystiska vita prickarna i fotot är faktiskt efter Nuvo Drops'en..det var det här jag menade med att jag inte är jätteförtjust i just Nuvo Drops. Dom fungerar alldeles ypperligt till kort och LO's men inte i ett TN album(såvida du inte lägger nåt skyddande emellan sidorna lr sätter dom där du vet att inget foto kommer vidröra dom...) Dom är nämligen alltid sticky så även efter 6 månader går det inte att lägga ihop sidorna. I TN-album föredrar jag faktiskt Paper Pen eller Pearl Maker👍

Så, nu är det dax att visa nya TN-albumet nästa gång det blir ett TN inlägg😁

As usual, take care o ha det så göttit😘

Pöss🤗




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia