torsdag 14 januari 2021

{ TN-uppslag It's A Cloudy Day }

Hejsan hoppsan, idag tänkte jag bjuda på ett uppslag med en riktig fadäs!!

 Jag tror att jag använde mina foil quill för först gången här och resultatet blev ju inte det bästa men det fick duga som ett försök iaf👍😁!

Here we go:

Ja alltså, såhär ser det väl gaaanska ok ut meeen....

Ja ni ser ju själva😂! Tror jag lärt mej skapligt av misstaget av att foila på cardstock med textur och även hur man "fyller" det man vill foila så det ser solitt ut! Men eftersom jag är en hejare på att INTE kolla instruktioner o.dyl så blir det en hel del trial and error! Fast å andra sidan, ska man bara göra som andra säger så tycker inte jag att man har lärt sej ordentligt, man MÅSTE få prova sej fram, så är det bara😊


Här blev det oxå lite tokigt(tur man har CS😁) för min sill bestämde sej för att inte se var den skulle skära😱 HJÄÄÄLP!! Det visade sej att det satt ett katthår på sensorn😂, alltså fy 17 vad orolig jag var där en stund att det skulle va nåt fel på min kära älskade sill😍 men som tur va så var det användaren det va fel på😂.
Lesson learned! Blås alltid ur både kniv och under sensor så blir det bra👍

Satt nyss och kollade igenom mitt bibliotek på Google foto och hittade bilder på råttalbumet jag gjorde till David & Kim förra eller förr-förra året och DET har jag ju inte visat er!!
Tänkte försöka minska bilderna lite så det inte blir så tungladdat, så imorron kommer det nog ett råttalbum💖

Ha det så göttit till i morron mina vänner😘
Pöss🤗





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia