onsdag 27 januari 2021

{ PL vecka 3 }

 Den här veckan hände det grejjer!! Inte nog med att jag fick ny dator veckan innan, nu fick jag en ny skärm oxå😍! Han har en benägenhet att skämma bort mej min Honey😍, fst å andra sidan försöker jag skämma bort honom oxå😁👍

På veckans uppslag använde jag en overlay på titelkortet, foil quill "pennorna" fick oxå komma fram o jobba lite på bl.a "week" och även "this is life".


Jag var ju även tvungen att provköra nya skärmen och ritplattan, det va lite fix innan jag fick till det men NU fungerar det som det ska😊
Min stora crush är mandlar😍, så när vi mysmongar ner oss i soffan så är det just mandlar jag knaprar i mej..troligtvis till stort förtret för resten av familjen eftersom jag tydligen låter som en mindre stenkross😱😂

Lilla Boopen, hon är bara för charmig😍 och hon vet precis hur man använder en säng😁. På kvällspinken brukar hon få gå lös och hon är så glad när hon får göra det, det är bara synd att det inte finns någonstans här där man kan släppa sina jyckar lösa..för tänk vad kul dom skulle ha👍
Vår lille Diva Bengtsson har en benägenhet att komma och kräva uppmärksamhet, speciellt när man behöver bägge händerna eller när man gör något som inte inbegriper keliga kissar i knät/famnen😁
Ett lysande exempel är te.x när Elly sitter vid tv-spelet ELLER när jag pysslar!!!
I helgen när vi va ute på en pinkerunda la' jag märke till nåt jag inte tänkt på innan, hur stor skillnad det faktiskt är på Betty's fram- och baktassar🤔, det var en kul "upptäckt" för nu tänker jag hela tiden på hur olika ALLA hundars tassar är😂! Fix idè? Ja absolut😂
Ja det va allt idag go' vänner!

As usual, ta hand om er så syns vi snart igen👍

Pöss🤗


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia